![](../images/p_oran.gif) |
Jako
podkład pod aktywne elementy obrazu jest możliwość zastosowania obrazów
pocho-dzących z plików graficznych. InTouch posiada bardzo bogate
możliwości graficzne i pozwala projektantowi systemu przygotować
bardzo przejrzyste schematy, jak również wykorzystywać gotowe obiekty
graficzne w postaci bitmap w różnych formatach. Elementy na schematach
mogą być aktywne (np. przyciski), zaś ich sposób wyświetlania (efekt
migotania, kolor, rozmiar, położenie, wielkość i wiele innych) uzależnione
od wartości zmiennych. |
|
![](../images/trovis028_small.jpg)
![](../images/space_n.gif)
Programowanie
regulatora
![](../images/space_n.gif)
Powiększenie
![](../images/trovis029_small.jpg)
![](../images/space_n.gif)
Programowanie
grupy regulatorów
![](../images/space_n.gif)
Powiększenie
|
![](../images/p_oran.gif) |
Wszystkie
zmienne są na bieżąco aktualizowane, niezależnie od trybu pracy całej
aplikacji, a wartości tych, które tego wymagają są dodatkowo archiwizowane
i następnie mogą być prezentowane np. na wykresach. |
|
![](../images/trovis030_small.jpg)
![](../images/space_n.gif)
Przykład
wykorzystania jako podkładów obrazów graficznych
![](../images/space_n.gif)
Powiększenie
|